زیرساخت‌های خسروی با گذشته قابل قیاس نیست/تردد بیش از ۶۰۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی تا هم‌اکنون

فرمانده انتظامی کل کشور با حضور در مرز خسروی از اقدامات صورت گرفته برای زوار حسینی و زیرساخت‌های مهیا شده در این گذرگاه مرزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان تردد زائران قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، عصر دیروز سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور با حضور در نقطه صفر مرزی به همراه محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه به منظور بررسی زیرساخت‌ها از مرز خسروی بازدید کرد. 

رادان در این بازدید اظهار کرد: خداروشکر می‌کنیم که زوار اباعبدالله الحسین(ع) در امنیت و آرامش کامل و در سایه زیرساختهای بسیار خوبی که در هریک از پایانه‌های مرزی کشور آماده شده، برای حضور در پیاده‌روی بزرگ اربعین از کشور خارج شدند و تا هم اکنون بیش از ۳ میلیون زائر ایرانی از پایانه‌های مرزی به خاک عراق وارد شده اند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی عوامل خدماتی و دست‌اندرکاران اجرایی مستقر در مرز خسروی و اقدامات صورت گرفته برای تردد روان زوار خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌هایی که در این پایانه مهیا شده تا به امروز بیش از ۵۰۰ هزار زائر ایرانی به خاک عراق وارد و بالعکس بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز برای ورود به کشور این مرز را انتخاب کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کل کشور همچنین اظهار کرد: در حال حاضر زیرساختهایی که در مرز خسروی آماده شده قابل قیاس با گذشته نیست و به همت استاندار  کرمانشاه و سایر ارگانها و نهادهای حاضر در این نقطه مرزی، یک شتاب مناسب در اینکه بتوانند حداقل ها را برای زائرین آماده‌سازی کنند صورت گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 42001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =