تقدیر سرلشکر سلامی از فعالیت جهادگران شهرداری تهران در پایانه مرزی خسروی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نحوه خدمات رسانی در پایانه مرزی خسروی بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در جریان بازدید سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پایانه مرزی خسروی، حامد خداوردی دبیر ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه۲۲ و علی رباطی مسئول کمیته اجرایی ستاد اربعین حسینی شهرداری منطقه۲۲ گزارشی از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین از این پایانه مرزی ارائه کردند.

سلامی نیز در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از فعالیت جهادگران در این پایانه مرزی در خدمات رسانی به زائران، زیرساخت‌های ایجاد شده در مسیر خسروی را مناسب توصیف کرد و گفت: زیرساخت‌های مرز خسروی خیلی بهتر از سال‌های گذشته شده و ان‌شاءالله هر سال هم بهتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: آیین بزرگ اربعین حسینی با وجود شور و شوق زائران و خادمان توصیف نشدنی است، هر کسی هر بضاعتی داشته پای کار اربعین آورده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بدو ورود به شهرستان قصرشیرین، با همراهی استاندار کرمانشاه و فرماندهان سپاه منطقه و استان از زائرسرای بزرگ حضرت سیدالشهدا(ع) بازدید کرد.
گفتنی است؛ این زائرسرا در ۴ هکتار سال گذشته توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه احداث و امسال تکمیل‌ و برای مراسم اربعین مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 42002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =