جمع‌آوری روزانه تا ۱۰۰ تن زباله در طریق الحسین توسط شهرداری تهران

مهدی اخ‌الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: روزانه ۸۰ تا ۱۰۰ تن زباله در طریق الحسین توسط شهرداری منطقه‌۱۰ تهران جمع‌آوری می‌شود.

مهدی اخ‌الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: قرارگاه طریق الحسین (,ع)  در موکب ۸۳۳  واقع در دانشگاه جامع اهل بیت قرار دارد که  ۳۸ پاکبان منطقه ۱۰ در کنار ما هستند. همچنین نزدیک به هزار نیروی مردمی از یزد و گرگان و بجنورد در طریق الحسین حضور دارند که از عمود ۶۷۰ تا ۱۲۰۰ به منظور جمع آوری پسماند؛ مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی بابیان اینکه هر اکیپ ۳۰ عمود را نظافت می‌کند، افزود: تا هفته پیش در دو شیفت ۶ صبح تا ۱۲ و ۵.۳۰ تا ۱۱ شب، مشغول فعالیت در زمینه خدمات شهری  بودیم و یک اکیپ هم شب داشتیم که وظیفه جوش و نصب حلقه های نگهدارنده کیسه زباله را انجام می‌داد، اما از روز گذشته برنامه به دلیل فشردگی کار تغییر کرده است. 

شهردار منطقه ۱۰ تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر با نیروهای مردم نهاد «جای پای یار» بالغ بر ۱۰۵۰ نفر نیروهستیم، ادامه داد:حجم زباله بالا و روزانه ۱۰۰ تن است که عمده زباله ها قابل بازیافت هستند. خادمین ما آنها را دپو می‌کنند تا ماشین‌های خود عراق آنها را به بیرون از شهر منتقل کند.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 42023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =