تمهیدات منطقه ۱۰ در آستانه بازگشایی مدارس

شهردار منطقه ۱۰ از آغاز طرح استقبال از مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از ماه مهر با تمام توان در مجموعه مدیریت شهری منطقه در حال پیگیری است، گفت: با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی در مباحث شهری، زیباسازی، ایمنی معابر، بازسازی فضای سبز و بهسازی و زیباسازی محیط‌های داخلی و پیرامونی مراکز آموزشی، با جدیت هرچه تمام‌تر دنبال می‌شود.

وی افزود: در بخش بهسازی و زیباسازی محیط پیرامونی مدارس اقداماتی همچون نصب المان‌های موضوعی و جانمایی آن در سطح منطقه، عملیات خط‌کشی بلوک عابر پیاده در بلوار بریانک، پاکسازی و لایروبی انهار مجاور مدارس، رفع عیب و نقص و شستشوی مخازن مکانیزه اطراف و رفع سد معبر پیرامونی مدارس، در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۰  بیان کرد: همچنین ادامه عملیات روکش مکانیزه خیابان خوش حدفاصل خیابان امیر قلی و کمیل در ناحیه یک در حال اجراست.

اخ‌الصنایع ادامه داد: به منظور بهسازی سطح معابر و خیابان‌ها اجرای نهر روسی در ضلع شمالی بلوار سی متری جی در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: در مباحث ترافیکی و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، ایمن سازی معابر منتهی به مدارس، خط کشی معابر نزدیک مدارس، نصب و تعمیر علائم ترافیکی و بهسازی پیاده روها در دستور کار قرار دارد و این طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده و تا بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 42031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =