اجرای طرح سفیران فرهنگ ترافیک در منطقه ۱۴

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ از آغاز فعالیت سفیران ترافیک نوجوان دارالمومنین تهران با هدف نهادینه‌شدن فرهنگ ترافیک و الگوپذیری رفتارهای شهروندی در موضوعات ایمنی و اصلاح رفتار ترافیکی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، منا خلیلی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی، نخستین گام اصلاح رفتار است، گفت: در طرح سفیران فرهنگ ترافیک با همیاری خود شهروندان بویژه نسل جدید در ترویج رفتارهای درست و اصلاح رفتارهای غلط ترافیکی شهروندان و داراندگان وسایل نقلیه فعالیت می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۴ افزود: در این راستا و با جذب نوجوانان داوطلب و علاقه مند محلات ۲۱ گانه به عنوان سفیران ترافیک، رفتارهای شهروندی ترافیکی» به صورت رایگان با محوریت خانواده ها و راکبان آموزش داده می شود.

خلیلی با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید نیز افزود: با توافقات به عمل آمده واحد آموزش حوزه حمل و نقل و ترافیک با مدارس و کانون های نوجوانان منطقه، فعالیت ترویجی و فرهنگ ترافیکی از ابتدای مهرماه آغاز تا با آموزش محصلان، این فرهنگ در سطح اجتماع تسری یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اجرای این طرح آموزشی با حضور اعضای کانون نوجوانان دارالمومنین در سرای محله ابوذر، یادآور شد: عضو گیری و آموزش نوجوانان منطقه آغاز شده و قرار است در سال جاری و سال پیش رو «سفیران فرهنگ ترافیک» پلیس راهنمایی و رانندگی را در امر آموزش همگانی یاری کنند.

انتهای پیام/

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 42113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =