خدمت‌رسانی شهرداری منطقه ۴ به جاماندگان اربعین حسینی(ع)

شهرداری منطقه ۴ در کنار خدماتی که برای راهپیمایی اربعین حسینی در نجف اشرف و معین منطقه ۲۲ در مرز خسروی به زائران ارائه می‌دهد، از راهپیمایی جاماندگان اربعین غافل نشده و خدماتی را برای شهروندان در نظر گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" شهردار این منطقه گفت: همه ساله به مناسبت چهلمین روز از شهادت سالار و سرور شهدا ، مولای عاشقان، حسین بن علی (ع) سیل عشاق حسینی برای زیارت از مرزهای زمینی و هوایی راهی کربلا می‌شوند تا هر یک به اندازه ظرفیت وجودی خود از دریای مکتب حسینی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این میان هرساله افرادی نیز با آرزوی زیارت حرم مولایشان در شهر و دیار خود جامانده و مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر خود برگزار می کنند.

کمالی زاده ادامه داد: بر همین اساس، با توجه به اهمیت موضوع دستگاه‌های گوناگون از جمله شهرداری منطقه۴ برای ارائه خدماتی در خور شهروندان با ظرفیت و توان قابل توجهی به میدان می‌آیند تا خدمت‌گزار جاماندگان اربعین حسینی باشند.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری منطقه ۴ با  همکاری نیروهای جهادی این منطقه و مشارکت فرهنگسرای سلامت با ۱۴ موکب و فرهنگسرای اشراق با ۲۳ موکب با غرفه های مختلف خدماتی همچون توزیع پوستر، سربند ائمه، فلش کارهای زیارت اربعین، روایت عاشورا، سی دی آوای آسمانی تحت عنوان کودکان عاشورایی، اهدای لوازم التحریر ، توزیع بسته های فرهنگی و جوایز به کودکان در خدمت جاماندگان اربعین حسینی خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین خدماتی از جمله میز حس خوب برای کودکان با پیام های اربعینی، موکب های پذیرایی صبحانه، میان وعده و غذای گرم، اجرای میدانی سرود و تواشیح، طرح عفاف و حجاب به جاماندگان اربعین سالار شهیدان ارائه می شود.

انتهای خبر/

۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 42116

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =