هشتاد عنوان برنامه سلامت‌محور در ۴۵ مسجد دارالمومنین تهران

شهروندان دارالمومنین تهران از خدمات و آموزش‌های سلامت‌محور به صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی شهردار این منطقه با اشاره به اینکه طرح های سلامت محور هر سه‌شنبه‌ در مساجد نواحی ششگانه با حضور کارشناسان حوزه سلامت اجرا می شود، گفت: بیش از هشتاد عنوان برنامه با رویکرد آموزش در ماه های اخیر و در بیش از ۴۵ مسجد برای شهروندان اجرا شده است.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج مسجدمحوری و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در مساجد گفت: کارگاه‌های آموزشی خودمراقبتی، مهارت‌های زندگی، مهارت ارتباط با همسر و فرزندان، تغذیه سالم تا توزیع رسانه های آموزشی و اقلام بهداشتی از خدمات ارائه شده در طرح سه شنبه های سلامت است که در این پایگاه های مردمی به اجرا در آمده و مورد استقبال صدها شهروندان دارالمومنین تهران قرار گرفته است.

یزدی همچنین به برپایی میز خدمت هنگام نماز ظهر و عصربا ارائه خدماتی چون معاینه پزشک عمومی، مشاوره های تغذیه، روان‌شناسی، طب سنتی، مامایی، غربالگری قند خون، سنجش فشار خون، مشاوره ایمنی در منزل و... در مساجدی محلات دلگشا، عارف وصاحب الزمان (عج)، ابوذر و...اشاره و یادآور شد: خدمات سلامت محور که در دوماه اخیر بیش از ۳۵۰ شهروند و از آن بهره مند شده اند، به منظور افزایش سلامت شهروندان و نمازگزاران استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 42138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =