جمع آوری بیش از ۷۰ تن زباله طی ۱۳ روز اخیر در شارع امام زین‌العابدین (ع)

شهردار منطقه ۱۹ گفت: طی ۱۳ روز گذشته ۷۲ تن زباله و پسماند خشک توسط خادمان منطقه ۱۹ در شارع امام زین‌العابدین (ع) شهر نجف جمع‌آوری شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی اظهار کرد: خادمان این منطقه در سه شیفت کاری شبانه روز حدود ۵ تا ۵/۵ تن زباله حجمی، لیوان و ظروف یک بار مصرف، قوطی نوشابه، نصب حلقه‌های نگهدارنده کیسه پسماند در مقابل موکب ها و... در شیفت صبح از ساعت ۶ تا ۱۳، شیفت ظهر از ۱۴ تا ۲۱ و شیفت شب از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح نسبت به رفت‌ وروب و جمع آوری کیسه‌های زباله اقدام می کنند.

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به برنامه ریزی نظافت، پاکیزه سازی و جمع آوری پسماند در مراسم جاماندگان روز اربعین افزود: با توجه به آیین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در تهران، اداره خدمات شهری و مدیریت پسماند منطقه ۱۹ اقدام به نظافت و آماده سازی این مسیر در محور پل تقاطع بزرگراه آزادگان تا میدان حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در مسیر فداییان اسلام منطقه ۲۰ در حین و بعد از اجرای مراسم می کنند.

وی تصریح کرد: در روز مراسم با تعداد ۲۰ دستگاه وانت پسماند، یک دستگاه جاروب بزرگراهی و ۲ دستگاه فان مکانیزه، ۶۰ نفر کارگر خدمات شهری و ۲۰ کارگر مدیریت پسماند خدمات لازم به شهروندان ارائه و کارشناسان پسماند ضمن توزیع کیسه های زباله و تجهیز موکب ها به مخازن، آموزش های لازم را به شهروندان ارائه می کنند.

انتهای پیام/ 

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: 42181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =