طرح ویژه رسیدگی به ایستگاه‌های بی.آر.تی و اتوبوس در منطقه ۱۳

۳۲ ایستگاه تاکسی و بی.آر.تی در محدوده منطقه ۱۳ با حفظ آراستگی و زیبایی مبلمان شهری و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان برای استفاده از حمل و نقل عمومی ساماندهی و رسیدگی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه گفت: طرح ویژه پاکسازی و رسیدگی به ایستگاه های بی.آر.تی و اتوبوس با هدف حفظ آراستگی و زیبایی مبلمان شهری و ترغیب هرچه بیشتر شهروندان جهت استفاده از حمل و نقل عمومی توسط اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ و مشارکت عوامل اجرائی خدمات شهری نواحی چهارگانه اجرائی شده است.

به گفته وی؛ در این طرح، ۳۲ ایستگاه اتوبوس و به ویژه ۶ ایستگاه بی.آر.تی در بزرگراه امام علی (ع)، پیروزی ناحیه یک، خیابان سی متری نیروی هوایی ناحیه ۲، خیابان امامت ناحیه ۳ و خیابان شمس ناحیه چهار در سطح محدوده شستشو، نظافت و رفع نقص شدند.

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به دسترسی آسان شهروندان به شبکه حمل‌ و نقل عمومی در این بخش از پایتخت اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری منطقه به شکل شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان است و در این راستا پاکسازی و نظافت معابر  و محلات به شکل منظم صورت می گیرد.

انتهای پیام/

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 42247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =