خدمت رسانی شهرداری منطقه هشت در موکب ویژه بانوان

تیم مدیریت شهری منطقه هشت برای دوازده روز متوالی در موکب زینبیه خدمت‌گزار بانوان و کودکان اربعینی بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه هشت با اشاره به برپایی موکب زینبیه در عمود ۱۴۰۳، برای دومین سال متوالی در شهر کربلا،گفت: فراهم آوردن فضایی امن و لحاظ موضوعات بهداشتی و رفاهی برای بانوان از اهداف اصلی این موکب بود.

تنهایی ادامه داد: امسال ۱۳چادر با ظرفیت هر چادر ۸۰تا۱۰۰ نفر در بوستان متنزه الحسین، بزرگترین پارک شهر کربلا (عمود ۱۴۰۳) برپا شد و از روز دهم صفر پذیرش بانوان آغاز و  در موکب زینبیه میزبان زائران اربعین حسینی بودیم. مسئول قرارگاه زینبیه در شهر کربلا با اشاره پژوهش انجام شده که در سال گذشته صورت گرفته‌ بود، تصریح کرد: بر اساس استقبال و درخواست‌های زائرین در سال گذشته، خدمات طب سنتی و حسینیه کودک بسیار مورد توجه زائران قرار گرفته بود، بنابراین امسال نیز علاوه بر کمیته‌های اجرایی، رسانه، پژوهش، بیشترین تمرکز موکب بر این دو مقوله بود.

 تنهایی با اعلام خبر تهیه بسته‌های فرهنگی متناسب با کودکان در این حسینیه، گفت:  امسال سعی شعی شد با انتخاب و حضور پنج نفر از با تجربه ترین خادمان و فعالان در حوزه کودک به تبیین «فلسفه اربعین و فرهنگ ظهور» بپردازیم و در این راستا برنامه‌های فرهنگی با زبان کودکانه برنامه‌ریزی شد و استفاده از نقاشی، قصه گویی، بازی های گروهی و ... در دستور کار مربیان و خادمان بود.

به گفته وی؛ در این مدت  برای قدردانی از میزبانی پرمهر مردمان کشور عراق، هدایایی نیز بین کودکان عراقی توزیع شد.

فاطمه تنهایی مسئول قرارگاه زینبیه در شهرکربلا، برپایی و خدمت رسانی در موکب زینبیه را عنایتی دانست که خداوند و حضرت زینب(س) نصیب مدیریت شهری منطقه۸ کرده است و تاکید کرد: بیش از بیست روز همکاران پر تلاش منطقه برای آماده سازی موکب در شهر کربلا مستقربودند که امیدوارم این خدمت‌رسانی برای همیشه در شهرداری منطقه ۸ بماند و مدال خادمی در این منطقه ثبت شود.

انتهای پیام/

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹
کد خبر: 42322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =