به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی حضرتی افزود: طی یک طرح ابتکاری و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقای خدمات رسانی؛ روزهای شنبه هر هفته با اطلاع رسانی قبلی به شهروندان از طریق نصب بنر و ارسال پیامک، در یکی از دفاتر منطقه حضور یافته و ضمن بازدید از نحوه خدمات رسانی دفاتر؛ با شهروندان مراجعه کننده گفت و گو و به مسائل آنها رسیدگی می شود.
وی با اشاره به اینکه طرح از ۲۰ خرداد ماه سالجاری آغاز شده و به صورت مستمر هر هفته در یکی از دفاتر الکترونیک برگزار میشود، تصریح کرد: تاکنون طی ۱۱ نوبت حضور در دفاتر؛ مسائل شهروندان نظیر تسریع در صدور پروانه ساخت و رفع مشکلات مربوط به شهرسازی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه با اشاره به اینکه چهار دفتر خدمات الکترونیک شهر در منطقه فعال است که این جلسات تاکنون دو یا سه نوبت در هر یک از دفاتر برگزار شده است، افزود: شهروندان منطقه ۱۵می توانند با حضور در این دفاتر مشکلات و موضوعات شهرسازی خود را پیگیری و رفع و رجوع کنند.
انتهای پیام//
نظر شما