مناسب سازی کوچه و خیابان‌ها با صرف ۳۰ هزار تن آسفالت

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ از مناسب سازی کوچه ها و محورهای عبوری این منطقه تا پیش از شروع سال تحصیلی جدید با صرف حدود ۳۰ هزار تن آسفالت خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، یزدی با بیان اینکه جهت رضایت شهروندان و فراهم کردن شرایط مناسب تردد در مسیر خیابان‌ها و کوچه‌ها، عملیات مناسب‌سازی با انجام گشت‌های مستمر و با اولویت پیام‌های مردمی در کوتاه ترین زمان  انجام می شود، افزود: در این راستا از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۳۰  هزارتن آسفالت برای مناسب‌سازی معابر و کوچه ها صرف شده است.

شهردار منطقه با اشاره به  عملیات روکش آسفالت و کانیو گذاری در محورهای ابوذر، کوثر، پور عبدی، بوبرکی و... گفت: علاوه بر آسفالت‌ریزی به روش مکانیزه، در ۲۱ محله منطقه و در طرح توسعه محله‌ای نسبت به لکه‌گیری، جدول‌بندی، نهر و روکش دستی آسفالت از جمله در خیابان اکبر آبادی، شهمیرزادی، مخبر جنوبی   و... اقدامات مناسب سازی انجام شده و روبه پایان است.

یزدی همچنین از عملیات  مناسب سازی معابر منتهی به مدارس منطقه  برای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خبرداد.

وی یادآور شد: در این راستا و برای بهبود کیفیت زندگی در محله‌های منتهی به مدارس از بهسازی کوچه‌های کم عرض گرفته تا نگه‌داری و لکه‌گیری، اجرای کانیو کتابی، جمع‌آوری آبهای سطحی، بازسازی و مرمت انهار تا روکش آسفالت و در کل  اجرای طرح‌های توسعه محله‌ای برای تسهیل و ایمنی تردد شهروندان بویژه دانش آموزان در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 42463

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =