مرکز دائمی تجاری پوشاک کشور در شهرآفتاب راه اندازی می شود

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب گفت: در راستای کمک به صنعت پوشاک کشور در نظر داریم نمایشگاه دائمی پوشاک را در شهرآفتاب راه اندازی کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و اموربین نمایشگاه شهرآفتاب، عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب نیز در آیین افتتاحیه نمایشگاه بین المللی پارچه و صنایع وابسته  عنوان کرد: سالانه هر نفر ٢٠ متر پارچه مصرف می‌کند که ١. ۶ میلیارد دلار مصرف داخلی در پارچه داریم.

وی بیان داشت: پارچه هویت کشورمان و دارای سابقه طولانی است؛ ایران اثر مهمی در حوزه صادرات نساجی و اقتصاد پایدار کشورمان خواهد داشت و از این رو نیازمند اقدامات مهمی هستیم تا این صنعت به ثمر برسد و رشد کند.

تقدسی نژاد با بیان اینکه در بحث فرهنگی پوشاک دچار بدسلیقگی و پاره پوشی شده‌ایم، گفت: در دهه گذشته شاهد این امر بوده این که دور از شأن کشورمان است فرهنگ ما زیباپوشی را تبلیغ کرده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افزود: صنایع ما دچار فرسودگی شده است و عده‌ای از تولیدکنندگان با برندهای دیگر کالاهایشان را عرضه می‌کنند که اگر این روش اصلاح شود ارزش‌آفرینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات نساجی غفلت از صنعت پوشاک است، گفت: این نمایشگاه به دیده شدن این صنعت کمک و بسترسازی تولیدات ایرانی و اقتصاد کشورمان را فراهم می‌کند؛ البته در مجموعه شهر آفتاب مرکز دایمی تجاری پوشاک را راه‌اندازی می‌کنیم که ٣٠ هزار مترمربع را به این امر اختصاصی خواهیم داد.

انتهای پیام/

۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 42467

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =