بهبود کیفیت معابر با اجرای ۹ هزار مترمربع پیاده روسازی

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۵ از اجرای ۹ هزار مترمربع پیاده روسازی در معابر نواحی هفتگانه باب الرضای تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در بهبود سیمای شهری و کیفیت معابر؛ بهسازی و مرمت پیاده رو های سطح منطقه است، افزود: ۹ هزار مترمربع پیاده روسازی طی پنج ماهه اول سالجاری در پانزده معبر منطقه اجرا شد.

به گفته وی؛ این اقدام در پانزده معبر منطقه شامل سه هزار مترمربع در سه معبر ناحیه یک، دو هزار و ۲۰۰ مترمربع در یک معبر ناحیه دو، دو هزار مترمربع در پنج معبر ناحیه شش، ۱۲۰۰ مترمربع در چهار معبر ناحیه سه، بیش از ۵۵۰ مترمربع در یک معبر ناحیه چهار و حدود ۵۰ مترمربع نیز در یک معبر ناحیه هشت توسط عوامل اجرایی فنی و عمران منطقه اجرا شد.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه گفت:  تردد روزانه شهروندان و لزوم فراهم کردن بستر مناسب برای سهولت عبور و مرور عابرین پیاده از تاکیدات ما در این حوزه است و با هدف استانداردسازی معابر، بهبود سیما و کیفیت معابر شهری و همچنین افزایش رفاه شهروندان، بهسازی و مرمت پیاده روی معابر به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام//

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 42474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =