ضرورت هماهنگی ادارات تابعه با شهرداری های مناطق جهت تسریع در امور

جلسه شورای مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، با موضوع " ابلاغ تدابیر لازم برای پیشبرد مسائل پیشروی معاونت" در محل ساختمان استاد لرزاده (خانه معمار) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، در ابتدای این جلسه، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به حضور پرشور و میلیونی هموطنان در حماسه پیاده روی اربعین حسینی (ع)، گفت: این مراسم به عنوان بزرگترین راهپیمایی در کل دنیا، با چنان تمام عظمتی برگزار شد که به جهانیان ثابت کرد، علی رغم اینکه گروهی در تلاش هستند تا مردم را از دین و اعتقادات مذهبی دور کنند اما مردم ما همچنان پای اعتقادات و ارزش‌های دینی خود  ایستاده اند و تحت هیچ شرایط از آن روی نمی گردانند.

وی در ادامه، به بررسی مسائل و موضوعات مطروحه از سوی مدیران کل معاونت پرداخت و دستورات لازم را جهت تعیین تکلیف این موضوعات صادر کرد و از اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه خواست تا بررسی و اقدامات لازم درخصوص بودجه سال آینده معاونت شهرسازی و معماری را هرچه سریعتر در دستور کار خود قرار دهند.

معاون شهردار تهران در ادامه ضمن تاکید بر ضرورت تقویت کار تیمی و مشورت در انجام امور، بیان کرد: با توجه به استقرار ادارات متناظر با حوزه شهرسازی و معماری در شهرداری های مناطق ۲۲ گانه، می بایست ادارات کل معاونت، ضمن تعامل مستمر با مناطق نسبت به انجام هماهنگی های لازم با هدف تسریع امور، به دور از موازی کاری و تطویل امور، اقدامات لازم را انجام دهند.

صارمی همچنین بر ضرورت توجه به جلوگیری از اسراف و همچنین صرفه جویی در هزینه کردها در کلیه امور و فعالیت های معاونت شهرسازی و معماری تاکید کرد.

سید سعید علوی مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری نیز در این جلسه، گزارشی در خصوص آخرین وضعیت اعتبارات سال ۱۴۰۲ ادارت کل حوزه معاونت ارائه داد.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 42527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =