دیدار مدیران شرکت شهرسالم با بازنشسته دارای بیماری خاص

باحضور معاون و مدیران شرکت شهر سالم از پرسنل بازنشسته‌ی بستری شده در منزل و دارای بیماری خاص شهرداری تهران عیادت شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، پیرو اطلاع یابی از شرح حال بیماری همکارمعزز بازنشسته‌ی شهرداری تهران؛ «اکرم صدفی» معاون درمان،«سالومه زریه» مدیرپزشک خانواده ونظام ارجاع، «مریم قلی زاده» مدیرروابط عمومی واموربین الملل شرکت شهر سالم درمنزل ایشان حضور یافته و از نزدیک ضمن جویا شدن احوال و وضعیت سلامتی این خانواده در جریان روند بیماری واقدامات انجام شده تاکنون وی قرارگرفتند.

در این دیدار که این بازنشسته شریف به دلیل عمل جراحی و تجویزهای پزشکی موردنیاز در منزل بستری و تحت درمان بود ضمن درد و دل، از نوع بیماری، دغدغه ها و مشکلات پیش آمده برای خود وخانواده اش گفت. معاون درمان و عضوکمیسیون پزشکی شرکت شهرسالم نیز باتوجه به دغدغه‌های مطروحه از سوی خانواده ایشان علاوه بر ارائه توصیه‌های لازم پزشکی و دلداری به وی افزود: حفظ خونسردی و روحیه فردبیمار واطرافیان از مهم ترین شاخص‌های تاثیرگذار برای بهبودی وسلامت است که باید قبل از هراقدام در موارد مشابه افراد آرامش خود را حفظ کنند.

صدفی با یادآوری اینکه داشتن پرونده پزشکی باعث سرعت بخشی در رسیدگی و ارائه خدمات موردنیاز بیماران خاص می شود، افزود: همه بیماران خاص باداشتن پرونده پزشکی می‌توانند تمامی  خدمات مورد نیازشان را سریع تر دریافت نمایند. گفتنی است در این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این همکار بازنشسته؛ مدارک و مستندات پزشکی مربوط به ایشان و اعضای تحت تکفل وی برای پیگیری و رسیدگی به ادامه روند درمانی در اختیار پزشک خانواده قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد خبر: 42538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =