قول استاندار تهران برای کمک به بازسازی ورزشگاه آزادی

استاندار تهران با تأکید بر حمایت استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: اگر بازسازی ورزشگاه آزادی با منابعی که در اختیار این مجموعه هست آغاز شود کسری بودجه را در قالب برنامه و بودجه و حمایت استانداری تهران تأمین می کنیم.

به گزارش شهر علیرضا فخاری استاندار تهران در تشریح روند حمایت استانداری تهران برای بازسازی ورزشگاه آزادی، گفت: وضعیت امروز مجموعه ورزشی آزادی وضعیت مطلوبی نیست و انتظار می‌رفت تا به‌ سرعت بخش‌هایی که نیاز به ترمیم و بازسازی دارد؛ مثل جایگاه‌ها، سکوها، راهروها و بخش‌هایی که باید در دسترس باشند، آماده شوند. 

مجموعه آزادی باید در شأن تهران باشد

به گفته استاندار تهران؛ ما در پایتخت جمهوری اسلامی هستیم و مجموعه ورزشی آزادی، به‌عنوان سند افتخاری برای برگزاری مسابقات مهم و جهانی است و باید در شأن تهران باشد.

وی افزود: این مجموعه بودجه مستقل و مشخصی دارد که هم از محل درآمدها و هم از محل بودجه ملی تأمین می شود. در استان تهران نیز به عنوان خادم وظیفه هماهنگی بین دستگاهی را برعهده داریم و آنجا که کسری بودجه برای این بازسازی وجود دارد در قالب برنامه و بودجه استان در نظر خواهیم گرفت.

استاندار تهران ادامه داد: لذا اگر بازسازی این مجموعه از محل درآمدهای در اختیار آغاز شود مابقی کسری را ما دفاع می کنیم و امیدوارم بتوانیم در سطح استان جبران کنیم. از وزارت ورزش و جوانان نیز درخواست داریم که در این خصوص با جدیت بیشتری ورود کند تا شرمنده مردم نشویم.

فخاری تأکید کرد: تقاضای مردم برای حضور در ورزشگاه آزادی زیاد است و ما هم دوست داریم به‌خصوص بازی‌های ملی با حضور تماشاگران برگزار شود و امید است کمبود امکانات مرتفع شود و شرایط به‌گونه‌ای مهیا گردد که دوستداران ورزش با نشاط بیشتری در این مجموعه حضور یابند.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 42540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =