شور مهربانی کریمانه رضوی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: باب الرضای تهران همزمان با شهادت امام رضا(ع) میزبان زائران هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن رحلت جانسوز پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) گفت: امسال با مشارکت گروههای جهادی و مردمی، مواکب فرهنگی و پذیرایی صلواتی در بزرگراه امام رضا (ع) بعنوان ورودی و خروجی جنوبشرق تهران که مبداء حرکت زوار کلانشهر تهران به سمت مشهد مقدس است و همچنین نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ با هدف ایجاد حال و هوای معنوی مناسب در باب الرضای شهر تهران ویژه شهروندان و زائران امام مهربانی ها برپا خواهد شد.

وی به تشریح برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در این ایام اشاره کرد و گفت: علاوه بر موکب‌های فرهنگی و پذیرایی در منطقه، موکب‌های امام رضایی و پردیس فرهنگی سیار نیز در محلات باب الرضای تهران بمدت ۵ شب با پخش نوحه و مداحی، سخنرانی، چهارپایه خوانی، برپایی غرفه‌های فرهنگی همراه با پخش صوتی ذکر وصلوات خاصه امام رضا (ع) و... شور و حال و هوای حرم رضوی را در باب الرضای تهران ایجاد خواهد کرد.

اسمعیلی در ادامه گفت: مراسم عزاداری، سخنرانی مذهبی، مسابقات فرهنگی، نمایشگاه و برنامه های مناسبتی این ایام در مساجد و سرای محلات ۱۹ گانه نواحی این منطقه نیز برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد موکب‌های فرهنگی و پذیرایی در منطقه، همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) تا شام شهادت امام رضا (ع)، از روز چهارشنبه، همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی از ۲۲ شهریور ماه لغایت ۲۵ شهریور ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ آماده خدمات رسانی به زائران امام مهربانی‌ها و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) خواهد بود.

انتهای پیام//

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 42544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =