ایجاد شور و حال حرم رضوی در باب الرضای تهران

شهردار منطقه ۱۵ گفت: با برپایی موکب های فرهنگی و صلواتی و همچنین اهتزاز نما پرچم های رضوی؛ باب الرضای پایتخت به عنوان دروازه جنوبشرق تهران و مسیر تردد زوار حرم رضوی، آماده حضور زائران و عزاداران امام رضایی در سالروز شهادت آن حضرت شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تسلیت ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر افزود: با مشارکت گروههای جهادی و مردمی؛ موکب های فرهنگی و پذیرایی صلواتی و همچنین موکب های امام رضایی و پردیس فرهنگی سیار در محلات منطقه  و به ویژه بزرگراه امام رضا (ع) برپا شد.

وی با اشاره به فعالیت موکب ها از ۲۲ تا ۲۵ شهریور ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱، اضافه کرد: این موکب‌ها به مدت ۵ شب با پخش نوحه و مداحی، سخنرانی، چهارپایه خوانی، فعالیت غرفه های فرهنگی همراه با پخش صوتی ذکر و صلوات خاصه امام رضا (ع) و ... شور و حال حرم رضوی را در باب الرضای تهران ایجاد خواهد کرد.

شهردار باب الرضای پایتخت به تشریح تدابیر لازم برای فضاسازی، سیاهپوشی، اکران طرحهای فرهنگی و تبلیغات محیطی به همین مناسبت اشاره کرد و گفت: پنج تخته نما پرچم رضوی (۴۰۰ و ۵۰۰ مترمربعی) بر روی ساختمان‌های بلندمرتبه بزرگراه های امام رضا(ع) و امام علی(ع) اکران شده است.  

به گفته وی؛ اهتزاز دو تخته ابر پرچم مشکی با طرح پرچم آستان مقدس رضوی بر روی پایه پرچم‌های بلندمرتبه به متراژ ۱۶۸ مترمربع و ۳۰۰ تخته پرچم بر روی پایه پرچم های کوتاه بزرگراه امام رضا(ع)، نصب ۳۰ تخته بنر پرتابلی تبلیغات محیطی در محدوده منطقه به ویژه بزرگراه امام رضا(ع)، ۲۰۰۰ متر ریسه پرچمی مشکی دربزرگراه امام رضا(ع) و همچنین نصب بنر، پرچم و ریسه های پرچمی بر روی موکب‌های هشتگانه سطح منطقه از جمله اقدامات فضاسازی معنوی در باب الرضای پایتخت است.

انتهای پیام//

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 42556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =