«پویش عشق» دوچرخه‌سواران تهرانی

شهرداری تهران در ایام ماه محرم و صفر اقدام به برگزاری پویش «سفر عشق» کرده است. دوچرخه‌سواران بالای ۱۴ سال می‌توانند با نصب اپلیکیشن «دوچرخه» در این پویش شرکت کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران،شهروندان در این کمپین می‌بایست مسافت ۹۶۰ کیلومتر (معادل مسافت تهران تا حرم امام حسین (ع) ) را در محدوده شهر تهران از روز عاشورا تا اربعین حسینی با دوچرخه طی کنند. هر دوچرخه سوار با حضور در این پویش موجب کاهش تولید دی اکسید کربن به میزان ۲۱۰ (g/km) و صرفه‌جویی در مصرف سوخت به میزان ۷۰ لیتر خواهد شد.
هدف از برگزاری این پویش بزرگداشت مقام شهدای کربلا است. در پایان این کمپین به ۱۰ نفر از کاربرانی که این مسافت را طی کرده باشند، به قید قرعه، کمک هزینه سفر کربلا اهدا خواهد شد.
از مهمترین ویژگی‌های نرم افزار موبایلی «دوچرخه»، انواع مسیریابی‌، امکان به اشتراک‌گذاری مسیرها و ارسال تصاویر در شبکه اجتماعی اپلیکیشن، مشاهده نزدیکترین ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی، فروشگاه‌ها، پارکینگ‌های مسقف و تعمیرگاه‌های دوچرخه است. علاقمندان می‌توانند برای نصب این اپلیکیشن به نشانی bike.tehran.ir مراجعه کنند.

۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 4257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =