منطقه۸ تهران سوگوار شهادت امام هشتم 

همزمان با روزهای پایانی ماه صفر، شهرداری منطقه۸ علاوه بر فضاسازی محیطی متناسب با این ایام، ویژه برنامه "قرار هشتم" را در بزرگترین میدان این منطقه برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ با توجه به اینکه منطقه۸ تهران منتسب به نام مبارک حضرت ثامن الحجج(ع) است، طی دوسال گذشته ۸ ابر المان حجمی مفهومی در سطح معابر و میادین اصلی منطقه ۸ تهران نصب و جانمایی شده و تاکنون نیز نقش ۵ دیوارنگاری با موضوع امام مهربانی‌ها در این منطقه به پایان رسیده  است و در ادامه اجرای برنامه‌های مناسبتی، همزمان با ایام پایانی ماه صفر و سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) ویژه برنامه "قرار هشتم" در منطقه۸ اجرایی می‌شود.

همچنین در راستای مناسب‌های پیش رو، المان مفهومی مزین به نام‌ مبارک حضرت محمد مصطفی(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و نقش بنر مزین به نام مبارک علی‌ابن‌موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) و همچنین عبارت " همه هستی‌ام امام رضاست"بر روی ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۸ نصب شد.

همچنین؛ دیگر برنامه‌های اجرایی این منطقه در ایام سوگواری روزهای پایانی ماه صفر، اهدای ۸ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، مراسم دمام زنی، قرائت قرآن، مدیحه سرایی توسط مداح و ذاکر اهل بیت(س)، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، پذیرایی و... است که روز ۲۵ شهریور همزمان با اذان ظهر و از ساعت (۱۲ الی ۱۶) در میدان نبوت تهران با مشارکت و همراهی هیئت‌های مذهبی، برای عاشقان و دلدادگان امام مهربانی‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 42572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =