ارائه خدمات دندانپزشکی به مدت سه هفته در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: خدمات دندانپزشکی تیم جهادی نوآوران سلامت به مدت سه هفته در سرای محله عبدل آباد ناحیه دو به کودکان کم برخوردار ارائه می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به استقرار این تیم جهادی از روز یکشنبه ۲۶ شهریور اظهار کرد:کانکس ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی به مدت سه هفته تا ۱۵ مهر در سرای محله عبدل آباد در راستای استقبال از مهر سلامت، تداوم خدمات سلامت محور به اقشارکم بضاعت و کودکان در معرض خطر با اولویت ایتام، فرزندان افراد دارای معلولیت، کودکان کار، بد سرپرست و بی سرپرست مستقر می شود.

وی با اشاره به اینکه وسیله ایاب و ذهاب برای محلات برای تسهیل در رفت آمد کودکان به همراه والدینشان فراهم شده بیان کرد: طی این مدت روزانه مشکلات دندانپزشکی اعم از کشیدن دندان، جرم گیری، عصب کشی، خدمات ترمیمی، عکس دندان، خدمات تخصصی روکش اطفال (کامپوزیت) برای کودکان کم برخوردار به صورت رایگان ارائه می شود.

همچنین در این برنامه خدمات آموزشی برای مراقبت و بهداشت دهان و دندان، نحوه صحیح مسواک زدن، مسابقه نقاشی با هدف نهادینه کردن فرهنگ خود مراقبتی و تقدم رعایت بهداشت بر درمان انجام می شود.

فرهادی با اشاره به اینکه کودکان کم برخوردار در محلات ۱۳ گانه به منظور اجرای این طرح شناسایی شده اند خاطر نشان کرد: اقشار واجد شرایط به منظور بهره مندی از خدمات دندانپزشکی می توانند برای ثبت نام به خانه‌های سلامت سرای محلات ۱۳ گانه مراجعه و یا با شماره ۹۶۰۴۳۶۰۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 42604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =