شهرداری منطقه یک آماده بارش‌ پاییزی شد

شهردار منطقه یک گفت: مانور آمادگی نیروهای خدمات شهری، فضای سبز نواحی دهگانه  و مدیریت بحران شهرداری منطقه یک با نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز بارش‌ها برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ  گفت: این مانور با حضور بیش از ۲۰۰ نیروی خدمات شهری، فضای سبز و مدیریت بحران در سایت گلچین برگزار و ادوات مورد نیاز برای جمع آوری آبهای سطحی، رفع خطر، هرس و سر برداری شاخه های درختان، مقابله با طوفان های پاییزی و... به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: پمپ کفکش، اره موتوری، دستی و برقی، هوا برش، چنگک، چوب‌های بلند، بالابر و...از جمله ادوات و تجهیزاتی است که در این مانور مورد بازبینی و آزمایش قرار گرفت.

صباغ ادامه داد: با آغاز بارش‌ها و اعلام آماده باش، نیروها در نواحی دهگانه و نقاطی که امکان آبگرفتگی دارند مستقر می‌شوند تا هرگونه آب گرفتگی و آبماندگی ناشی از بارندگی‌ها و نزولات آسمانی سریع رفت و جریان آب روان شود.

وی گفت: منطقه یک دارای ۲۶ کیلومتر کانال  سرپوشیده و ۲۷ کیلومتر مسیل است که عملیات لایروبی آنها در طول سال به طور مستمر با اکیپ‌های عملیاتی انجام می‌شود و با آمادگی که وجود دارد امیدواریم بهترین بهره را از بارش های پاییزی ببریم و خدمات رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم.
انتهای پیام/

۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
کد خبر: 42606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =