جهاد تبیین با خدمت صادقانه و بی‌منت برای مردم محقق می‌شود

شهردار منطقه ۱۵ در آیین اهتزاز ابر پرچم مزین به نام مبارک سلطان طوس امام علی بن موسی الرضا(ع) بر اهمیت نقش جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: باب الرضای تهران به برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت تحت لوای پرچم سلطان طوس در مسیر پیشرفت و خدمت به شهروندان گام برمی دارد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکید ایشان بر جهاد تبیین افزود: دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد قابل ستایش و افتخار است.

شهردار باب الرضای پایتخت افزود: معتقدم جهاد تبیین با خدمت صادقانه و بی‌منت برای شهروندان محقق می شود و همه تلاش خود را برای خدمت‌گزاری شبانه‌روزی به کار بسته‌ایم.

محمد شیری به حرکت رو به جلو و پیشرفت ها و دستاوردهای بی نظیر نظام در طول این ۴۴ سال علی رغم تمام تحریم‌ها و سختی‌ها اشاره کرد و گفت: به لطف خدا در تمام جبهه ها پیروز بوده ایم  و در جنگ رسانه نیز با کمک مردم و مسئولان پیروز خواهیم شد.

در آیین اهتزاز ابر پرچم مزین به نام علی بن موسی الرضا(ع) در گلزار شهدای ۱۵ خرداد، معاون اجتماعی فرهنگی، رئیس بنیاد شهید منطقه، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، شهرداران نواحی ۴و، ۶، رئیس کلانتری مشیریه، خانواده شهدا و معتمدین محل حضور داشتند.

در این آیین پنج تخته نما پرچم رضوی (۴۰۰ و ۵۰۰ مترمربعی) بر روی ساختمان‌های بلندمرتبه بزرگراه های امام رضا(ع) و امام علی(ع)   اکران و دو تخته ابر پرچم مشکی با طرح پرچم آستان مقدس رضوی بر روی پایه پرچم های بلندمرتبه به متراژ ۱۶۸ مترمربع به اهتزاز درآمد.  

همچنین  با مشارکت گروه‌های جهادی و مردمی؛ موکب های فرهنگی و پذیرایی صلواتی و نیز موکب‌های امام رضایی و پردیس فرهنگی سیار در محلات منطقه و به ویژه بزرگراه امام رضا (ع) به مدت ۵ شب با پخش نوحه و مداحی، سخنرانی، چهارپایه خوانی، همراه با پخش صوتی ذکر و صلوات خاصه امام رضا (ع) و ... در باب الرضای تهران شور و حال حرم رضوی را ایجاد کردند.
 

انتهای پیام//

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 42633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =