سرپرست جدید معاونت مالی و اداری شرکت توسعه فضاهای شهرداری تهران منصوب شد

با صدور حکمی از سوی مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، رسول یعقوبی‌ مرام به سمت " سرپرست معاونت مالی و اداری“ این شرکت منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، معاونان و جمعی از مدیران این مجموعه؛ سرپرست جدید معاونت مالی و اداری معرفی شد.

سید محمد ناظم رضوی در آیین تکریم سرپرست سابق معاون مالی و اداری و معارفه سرپرست جدید این مجموعه ضمن تسلیت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت حضرت امام رضا(ع)، با تاکید بر اینکه زیربنای پیشرفت و توسعه هر سازمان و ارگانی توجه به مؤلفه ها و رعایت انضباط مالی است، گفت: این رویکرد منجر به کاهش فساد اداری و مالی خواهد شد.

رضوی با اشاره به اینکه ایجاد انضباط مالی با بهره‌گیری از شفافیت، تمهید مقدمات و زیرساخت‌های مورد نیاز جهت جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی در قالب سرمایه‌گذاری مستقیم و مشارکت امکان پذیر است، تصریح کرد: شناسایی فرصت‌های افزایش ارزش‌آفرینی فعالیت‌ها و دارایی‌ها با تاکید بر حرکت به سوی اقتصاد دانش‌بنیان و  همچنین تقویت بنیه های مالی و درآمدزایی از املاک و دارایی های شرکت؛ می توان در راستای انجام اقدامات فرامنطقه ای بر اساس رسالت و محورهای اساسنامه این مجموعه گام های موثری برداشت.

رضوی در ادامه از زحمات رضا عابدینی در طول تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرد وگفت: جناب آقای عابدینی از پرسنل متخصص، متعهد، باتجربه و توانمند حوزه شهری است که در پست های مختلف ایفای نقش کرده است.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در ادامه با بیان این مطلب که نیروی انسانی مهمترین و ارزشمندترین عامل حیاتی در بقای یک هر سازمان و شرکتی به شمار می آیند، بیان داشت: هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مفهوم ندارد به طوری که پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری‌های جدید نیز  نتوانسته نقش و اهمیت نیروی انسانی را کم‌رنگ کند. بنابراین مدیریت و راهبری نیروی انسانی از اهمیت بالایی در هر مجوعه ای برخوردار است.

وی به نقش و اهمیت نیروی انسانی و مدیریت منابع انسانی در موفقیت هر سازمان و مجموعه ای اشاره کرد و گفت: بایدتوانایی و کارآمدی نیروی انسانی براساس اهداف و رسالت شرکت افزایش یافته و چارت سازمانی نیز باید به گونه ای تهیه گرددکه از ظرفیت های افراده خبره و توانمند بیش از بیش بهره گرفته شود.

در ادامه یعقوبی سرپرست جدید معاونت مالی واداری به سازماندهی، هدایت و کنترل فعالیت های مالی اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همکاری معاونان، مدیران و سایر همکاران بتوانیم در پیشبرد اهداف شرکت توسعه فضاهای فرهنگی و همچنین شهرداری تهران، بیش از پیش اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مالی در رسیدن هر سازمانی، نقش بسیار مهمی در رسیدن آن مجموعه به موفقیت و چشم اندازهای پیش رو دارد، اطمینـان دارم با اتکا به خداونـد سـبحان و بهره‌گیری از مشارکت و همفکری همکاران خود در شرکت توسعه فضاهای فرهنگی بتوان منشاء خـدمات ارزنـده‌ای برای شهر و شهروندان شد.

همچنین؛ رسول یعقوبی‌مرام دارای سوابقی از جمله معاون برنامه ریزی و مالی سازمان بسیج شهرداری تهران(۱۳۹۸-۱۴۰۱)، معاون مالی و پشتیبانی شرکت نمایشگاه‌های شهر آفتاب شهرداری تهران(۱۴۰۲)، مدیر بودجه و اعتبارات سازمان بسیج شهرداری تهران(۱۳۹۲-۱۳۹۸)، مدیر رسیدگی اسناد مالی سازمان بسیج شهرداری تهران(۱۳۹۷-۱۳۹۸) و همچنین عضو هیئت مدیره مرکز تبادل کتاب و مجموعه فرهنگی و ورزشی شهدا(۱۳۹۸-۱۴۰۱) و... بوده است.

انتهای پیام/

۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 42635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =