نیازهای توسعه و تجهیزی مدارس منطقه یک شناسایی و خریداری شد

نیازهای توسعه و تجهیزی مدارس شمال تهران طی تفاهمنامه و تعامل مستمر با آموزش و پرورش منطقه یک، شناسایی و اقلام مورد نیاز خریداری و در مرحله تحویل به آموزش و پرورش است.

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: سال گذشته پس از بررسی های به عمل آمده و پیگیری از آموزش و پرورش منطقه، اصلی ترین نیاز مدارس احصا شد که تامین رادیاتور و ایزوگام برای مدارس بود.

وی گفت: کل اعتبار توسعه ای و تجهیزی حسب درصد تخصیصی در دستور العمل، معطوف به خرید این دو کالا شد و هزینه خدمات که شامل نصب و راه اندازی ایزوگام و رادیاتور بود، به عهده آموزش و پرورش و مدارس نهاده شد.

رودکی خاطر نشان کرد: این عمل با سه ویژگی امکان خرید بیشتر، با قیمت مصوب و تحویل عمده یک جای آن به آموزش و پرورش، حذف هزینه های خدماتی از جمله اجرت نصب و راه اندازی از سوی شهرداری و سرعت عمل بالا و هزینه کرد اعتبار به بهترین و سریع ترین شکل ممکن همراه بود که در مجموع سبب استفاده بهینه از اعتبار کد پروژه توسعه و تجهیز مدارس شد.

وی فزود: در حال حاضر ۸ دیگ چدنی موتورخانه برای راه اندازی سرویس گرمایشی در ۸ مدرسه، یک هزار و ۳۰۰ پره رادیاتور آلومینیومی که برای سیستم گرمایشی حداقل ۴ مدرسه کافی است خریداری و آماده تحویل شده است.

رودکی با اشاره به اقدامات سال گذشته نیز گفت: در سال پیش هم ۶ هزار و ۸۰۰ متر ایزوگام، ۶۵۰ پره رادیاتور که سیستم گرمایشی دو مدرسه را به صورت کامل پوشش می داد تهیه و تحویل آموزش و پرورش شد.

همچنین؛ طبق اعلام آموزش و پرورش منطقه یک، با اجرای کار به این شکل ظرف چهار سال نیازهای اصلی بسیاری از مدارس رفع می شود.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 42698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =