از ۵ هزار متر رنگ آمیزی جداره‌های منتهی به مدارس تا بهسازی فضای سبز مراکز آموزشی

شهردار منطقه۱۵گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و در راستای اجرایی کردن طرح‌های استقبال از مهر، بازپیرایی فضای سبز مراکز آموزشی و بهسازی جداره های منتهی به مدارس در منطقه ۱۵ به اجرا در آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: طرح استقبال از مهر ۱۴۰۲ با هدف بهسازی و مناسب سازی مدارس همزمان با  بازگشایی مراکز آموزشی به منظور ایمنی و رفاه حال دانش آموزان و معلمان در محلات ۱۹ گانه منطقه به اجرا درآمد.

وی با تاکید بر ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان به‌ویژه محصلین در راستای شعار "تهران، شهر تلاش و سرزندگی" گفت: محورهای منتخب و معابر منتهی به ۲۵۸ مدرسه و مرکز آموزشی باب الرضای تهران در طرح ویژه رسیدگی به امور نگهداشت شهر،  پاکسازی شد.

شهردار منطقه به نوسازی ۱۰۰ دستگاه مخزن ( ۱۱۰۰ لیتری پسماند تر) در محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: کف تراشی، شستشو، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن به صورت مستمر و طی برنامه زمانبندی در نواحی هفتگانه در حال اجراست.

محمد شیری افزود: ۵ هزار متر مربع رنگ آمیزی و پاکسازی جداره‌های منتهی به مدارس، ۵۰ مورد عملیات حذف زوائد کف و دیواره ها و نصب ۳۰ تخته بنر پرتابلی به مناسبت بازگشایی مدارس از جمله اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از مهر است.

وی اضافه کرد: رسیدگی به فضای سبز معابر منتهی به مراکز آموزشی، داخل مدارس، کنترل آفات و بیماریهای فضای سبز داخل مراکز آموزشی، آموزش و مشاوره نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی و گیاهان فضای سبز موجود در مدارس به پرسنل مراکز آموزشی، اهدا گل به دانش آموزان کلاس اولی درروز جشن شکوفه ها و آموزش نگهداری از گیاهان به دانش آموزان از سایر اقدامات  همزمان با بازگشایی  مدارس است.

انتهای پیام//

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 42710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =