نقش مهر بر دیوارهای مدارس منطقه ۲ پایتخت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: در آستانه فرارسیدن مهرماه و آغاز سال جدید تحصیلی، دیوار ومحوطه مدارس منطقه رنگ‌آمیزی و بازپیرایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری  با اشاره به اقدامات اداره زیباسازی منطقه در آستانه سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به لزوم زیباسازی جداره‌های مدارس و اهمیت تربیت و آموزش دانش‌آموزان در محیطی شاداب و با نشاط، هر ساله این اداره تعدادی از جداره‌های بیرونی مدارس را رنگ‌آمیزی می‌کند.

وی در ادامه ابراز کرد: این طرح در محلات مختلف منطقه، با اولویت محلات کمتر برخوردار و جداره‌های فرسوده طراحی و رنگ‌آمیزی صورت گرفت.

 طاهری افزود: در این اقدام، دیوارهای مدارس یگانه، باهنر، امین، شهید آندی رنگ آمیزی و دیواره مدرسه شهید محلاتی با مضامین مرتبط با مهر و دانش نقاشی شده است.

معاون شهردار منطقه دو درادامه بازپیرایی فضای سبز محوطه و همچنین معابر منتهی به مدارس را از دیگر اقدامات اجرایی این حوزه در طرح استقبال از مهر برشمرد و گفت: توزیع کارتن پلاست تفکیک پسماند به مدارس، همراه با ارائه آموزش به دانش آموزان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: 42751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =