ساماندهی عادلانه خدمات در منطقه ۱۵ با اتمام  ۴۳ پروژه توسعه محلی

شهردار منطقه ۱۵ از اتمام ۴۳ پروژه توسعه محلی به منظور ارتقای کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان در محلات ۱۹ گانه منطقه ۱۵ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری با اشاره به اینکه مدیریت شهری به منظور ساماندهی عادلانه تر خدمات به سطوح محله ای در شهر سیاست اجرای پروژه های محله محور را در دستور کار قرار داده است تا شعار «تهران، شهر تلاش و سرزندگی» محقق شود افزود:  در این راستا ۶۴ پروژه توسعه محله ایی طی نیاز سنجی در محلات ۱۹ گانه منطقه برای سال جاری  پیش بینی شده است که  طی شش ماه نخست سال ۴۳ پروژه در منطقه تکمیل شده  و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

 شهردار منطقه افزود: همچنین  برای این ۶۴ پروژه اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت که در تامین زیرساخت در محله ها و ارتقای سرانه های عمرانی،   ترافیکی، فرهنگی و تعلق محله ای نقش بسزایی داشت.

محمد شیری در ادامه گفت: ۸ پروژه با پیشرفت مطلوب و قابل توجه در حال انجام است و به‌زودی برای استفاده به شهروندان عزیز به بهره برداری می رسد. همچنین  ۱۳ پروژه باقی مانده  نیز در مراحل انجام مناقصه است.

شهردار منطقه با تاکید بر اینکه در پروژه های توسعه محله ای بر رفع کم و کاستی های محله توجه شده است افزود: در این پروژه‌ها ضمن جلب مشارکت شهروندان در تصمیم گیری ها و تقویت حس تعلق خاطر به محله، کیفیت زندگی نیز ارتقاء داده می شود به همین سبب  بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوطه به حوزه فنی و عمران با ۲۱ مورد است تا کاستی‌ها در این حوزه جبران شود.

انتهای پیام//

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: 42765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =