تقدیر جانشین پلیس راهور از شهرداری تهران؛ بهسازی آسفالت بزرگراه‌ها گامی رو به جلو در کاهش تصادفات

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر از عملکرد شهرداری تهران در بهسازی روکش آسفالت معابر تقدیر کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت بهسازی روکش آسفالت محور بزرگراه آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، ضمن خداقوت و تشکر از زحمات شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در ایجاد شرایط مناسب و ایمن برای تردد شهروندان اظهار کرد: محدوده‌ای که فعالیت بهسازی آسفالت در آن‌ انجام می‌شود، حدفاصل بزرگراه فتح تا بزرگراه کرج به تهران در محور آزادگان است که تراکم و ترافیک سنگینی در مقاطع صبح و بعد ازظهر دارد.

وی افزود: با توجه به تراکم محدوده، فصل تابستان و نیمه اول سال را برای عملیات بهسازی انتخاب کردیم چرا که قطعا در نیمه دوم سال شرایط متفاوت‌تر و پرتراکم‌تر است و عملیات در این محدوده تا چند روز آینده به اتمام می‌رسد. هر چند در طول اجرا ، انسداد بخشی از مسیر در شب و روز را داریم، اما با این وجود تلاش می‌کنیم شرایطی ایجاد شود تا ایمنی لازم هم برای عوامل اجرایی پروژه و هم برای شهروندانی که از مسیر تردد می‌کنند فراهم و امکان برخورد و ایجاد حادثه به صفر برسد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که اقدامات شهرداری در ترمیم آسفالت معابر تا چه اندازه در کاهش تصادفات، خطرات و ترافیک موثر خواهد بود، توضیح داد: چاله‌ها، خرابی‌ها و حفره‌هایی که در سطح آسفالت ایجاد می‌گردد باعث تغییر مسیر ناگهانی خودروها و تصادفات می‌شود و تصادف نیز از عوامل ایجاد ترافیک هستند، بنابراین با این اقدامات شهرداری، امکان عبور و تردد ایمن برای‌ شهروندان ایجاد می شود و شهروندان با اندکی صبر و تحمل در انسدادهای ایجاد شده در طول مرمت آسفالت، پس از پایان عملیات اجرایی از خدمات مناسب آن بهره‌مند خواهند شد.

در این بازدید هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ حضور داشتند.

انتهای پیام/

۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: 42857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =