شهروندان تهرانی یک روز بدون خودرو را جشن گرفتند

همایش روز جهانی بدون خودرو همزمان با ۲۰ منطقه کلانشهر تهران در منطقه ۲۲ و با حضور پرشور شهروندان، کودکان و نوجوانان تهرانی در محله دوستدار کودک این منطقه برگزار شد. در این مراسم به دانش آموزان برتر حاضر در این مراسم جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه و همزمان با روز جهانی بدون خودرو (۲۲ سپتامبر برابر با ۳۱ شهریور)، رویداد روز جهانی بدون خودرو با رعایت تمامی ملاحظات ایمنی و امنیتی با بهره‌مندی از تمام امکانات منطقه در شهرک گلستان با شعار مهر ایمن و شاد برگزار شد.
این برنامه‌ با هدف ایجاد محیطی شاد و مفرح برای دانش آموزان در آستانه سال جدید تحصیلی و آشنایی شهروندان با مفاهیم شهر انسان‌محور و ترویج پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و پاک برگزار شد.در این مراسم به دانش آموزان برتر حاضر در این مراسم جوایزی به رسم یاد بود نیز اهدا شد.
از جمله برنامه‌های مراسم روز جهانی بدون خودرو در تهران، برگزاری مسابقات شاد و متنوع مانند دوچرخه سواری، حرکات نمایشی با دوچرخه، طناب‌کشی، نقاشی سه بُعدی و دیواری، اسکیت بُرد، دارت، فوتبال، هاکی و ... برای کودکان و نوجوانان به‌ همراه اهدای جوایز بود.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 42881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =