کاهش ۴/۵ کیلومتری مسافت تردد غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی با راه اندازی دوربرگردان اردستانی / پیشرفت ۶۶ درصدی پروژه عمرانی غیرهمسطح R۱۱

شهردار منطقه۲۲ از پیشرفت ۶۶ درصدی پروژه دوربرگردان غیر هم سطح غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی در محدوده بلوار شهید اردستانی خبرداد؛ گفت: با راه اندازی پروژه R۱۱ شاهد کاهش مسافت تردد خودرو به طول ۵۴۰۰ متر خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی در جریان بازدید به همراه هادی حق بین معاون معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و سایر مدیران شهری از پروژه عمرانی R۱۱ اظهار داشت: در این منطقه غربی شهر تهران ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی وجود دارد، که بخشی از تقاطع‌های غیرهمسطح در این بزرگراه‌ها از جمله پروژه R۱۱ در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی افزود: با راه اندازی این پروژه که از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در حال اجرا است شاهد کاهش مسافت تردد خودروها به طول ۵ هزار و ۴۰۰ متر طول از مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی خواهیم بود.

نصرتی ادامه داد: در حال حاضر شهروندان برای دسترسی از غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی باید وارد بلوار شهید اردستانی جنوب و شمال و مجددا محور بزرگراهی شهید خرازی شوند که با بهره برداری از این پروژه تردد به شکل مستقیم از غرب به شرق بزرگراه شهید همدانی امکان پذیر خواهد بود.

در این بازدید حق بین گفت: مساحت اجرای این طرح عمرانی ۷ هزار متر مربع است که از بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی این پروژه مورد اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از نکات ویژه این عملیات اجرایی دیوارکشی بیش از یک هزار و ۳۰۰ متر در حاشیه این مسیر است.معاون شهردار تهران ادامه داد: در این پروژه ۱۱۵ پایه شمع به کار خواهد رفت که در حال حاضر ۱۰۳ پایه شمع مورد اجرا قرار گرفته و عملیات خاک برداری نیز به اتمام رسیده است.

حق بین خاطرنشان کرد: با رفع معارض در حاشیه شرق بزرگراه شهید همدانی این پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 42884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =