نخبگان معلول منطقه ۲۲ تجلیل شدند

دورهمی فعال شو ویژه افراد دارای معلولیت به همت اداره سلامت منطقه۲۲ با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از توانیابان مناطق ۲۱ و ۲۲ با هدف ایجاد امید و مشارکت اجتماعی شهروندان دارای معلولیت، با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران در مجموعه فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این باره اظهار کرد: اینگونه برنامه‌ها به منظور جلب مشارکت‌های مردم، تشکل‌های مردم‌نهاد و سازمانهای دولتی در حوزه افراد دارای معلولیت با هدف همکاری در تحقق حقوق افراد دارای معلولیت برنامه ریزی شده است.
وی اضافه کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه، سازمان‌های دولتی و تشکل‌های مردمی بخشهای اجرایی برنامه در ۸ عنوان اجرا شد که شامل گفتگو در شهر، استیج ، بازیهای دورهمی، نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت،میز سلامت، عضوگیری کانون معلولان، ارائه برنامه‌های هنری توسط افراد دارای معلولیت و اجرای برنامه های خلاقانه نیز بود.
خداوردی افزود: تلاش ما در مجموعه شهرداری منطقه ۲۲ بر این است تا به منظور حمایت و فراهم کردن فرصت‌های برابر برای حضور اجتماعی شهروندان توان‌یاب و فعالیت بیش از پیش آنها در جامعه، فضاهای شهری منطقه نیز با همکاری حوزه‌های تخصصی مناسب سازی شود.
وی با بیان اینکه نقص جسمانی و برخی محدودیت‌های جسمی حرکتی معلولان مانع از مشارکت اجتماعی آنها نمی‌شود، خاطرنشان کرد: عزیزان توان‌یاب ظرفیت‌های بالقوه فراوانی دارند که برای بالفعل کردن آنها باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده کرد تا شاهد شکوفایی این قشر در جامعه باشیم.
گفتنی است؛ این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه ۲۱، انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران، اداره بانوان، اداره ورزش و کانون سلامت محور معلولین در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) همراه با پذیرائی و شام برگزار شد. در این برنامه از ۷ نفر از نخبگان دارای معلولیت منطقه۲۲ تقدیر شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 42885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =