شهر آفتاب میزبان نمایشگاه قهوه ایران شد

­دهمین نمایشگاه و جشنواره قهوه ایران با حضور ۶۶ شرکت داخلی و خارجی از ۲۸ تا ۳۱ شهریور در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، دهمین دوره نمایشگاه قهوه ایران با حضور تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و روسای انجمن‌های مربوطه امروز سه‌شنبه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب افتتاح شد.

در این نمایشگاه انواع شرکت‌های مرتبط با قهوه اعم از تولیدکننده قهوه خام و شرکت‌هایی که دستگاه‌های مرتبط با قهوه را تولید می‌کنند و همچنین واردکننده‌های دم آوری قهوه، اسپرسو سازها و دستگاه‌های قوه ساز حضور دارند.

این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های صنعت قهوه و ماشین آلات، آشنایی فعالان و بنگاه‌های اقتصادی با ظرفیت‌های این صنعت در زمینه تولید و ارزآوری، رشد و گسترش فرهنگ قهوه نوشی و معرفی نشان‌های تجاری ایرانی به بازارهای بین المللی برگزار می‌شود.

۵۸ شرکت داخلی و ۸ شرکت خارجی در این نمایشگاه دستاوردهای خود را عرضه می‌کنند، همچنین فعالان اقتصادی و اساتید بین المللی از کشورهای ایتالیا، یونان، رومانی، ترکیه، برزیل و کنیا از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

برگزاری دوره‌های آموزشی در راستای ارتقاء دانش، پیشبرد و ترویج فرهنگ صحیح مصرف قهوه و برگزاری مسابقات باریستا، لاته آرت، برشته کاری قهوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم از جذابیت‌های این رویداد ۴ روزه است.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
کد خبر: 42892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =