تمهیدات عمرانی ویژه ماه مهر /گام‌های دانش‌آموزان در راه تحصیل در منطقه ۶ ایمن‌تر شد

معاون فنی و عمرانی منطقه ۶ تهران از اجرای عملیات بهسازی آسفالت و اقدامات عمرانی در حیاط و معابر منتهی به مدارس نواحی شش گانه این منطقه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی منطقه ۶، سعید احمدیانی معاونت فنی و عمرانی منطقه گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی، بهسازی و مرمت معابر منتهی به مدارس و همچنین آماده سازی محوطه و فضای داخلی برخی مدارس انجام شد.


وی با اشاره به اینکه مدارس توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با هماهنگی آموزش و پرورش احصاء شده بود ادامه داد: تعمیرات جزئی و کلی براساس نیازسنجی و بازدیدهای کارشناسان از مدارس سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.


احمدیانی اظهار کرد: پس از اولویت بندی، اقدامات لازم به منظور لکه گیری و اجرای عملیات روکش آسفالت انجام گرفت.


معاون فنی و عمرانی منطقه ۶ گفت: در محوطه داخلی برخی مدارس نیز اقداماتی در ارتباط با رنگ آمیزی، اصلاح آبخوری و تعمیرات سرویس بهداشتی و لکه گیری آسفالت صورت گرفت.


وی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت و اصلاح سطح در معابری که به مدارس منتهی می‌شوند، ایمنی عبور و مرور دانش‌آموزان بهبود یافته و تضمین شده است و انشاالله با این اقدامات، دانش‌آموزان با ایمنی کامل در مسیر تحصیل گام خواهند برداشت.


به گفته احمدیانی بهبود وضعیت عمرانی و ایمنی محوطه داخلی و معابر منتهی به ۵ مدرسه به اتمام رسیده در باقی مدارس نیز ایمنی ترددی ایجاد شده است ولی فعالیت های عمرانی باقی مانده در روزهای تعطیلی مدارس به سرعت تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 42901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =