برگزاری آیین بازگشایی مدارس در منطقه ۱۹ با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران

آیین بازگشایی مدارس صبح امروز شنبه اول مهر ماه با حضور علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه، سرهنگ علی عبدی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، حبیب الله قربانی مهر مدیر آموزش و پرورش منطقه و مدیران شهری منطقه در مدرسه شاهد اطهر منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم نادعلی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان، سالی سرشار از توفیقات علم آموزی و موفقیت را برای محصلان و معلمان آرزو کرد.

او ادامه داد: امیدواریم دانش آموزان با تلاش و پشتکار خود به پرچم جمهوری اسلامی ایران  وفادار و برای اعتلای آن همت بالایی داشته باشند.

تورج فرهادی شهردار منطقه از دیگر سخنرانان این برنامه بود که تقارن بازگشایی فصل علم آموزی با هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و هشت سال دفاع مقدس را فصل زرینی در تاریخ کشورمان عنوان کرد.

شهردار منطقه بیان کرد: امیدوارم به یمن این ایام مبارک همیشه برای درخشش کشورمان در عرصه‌های مختلف و سربلندی و سعادت آن بکوشید.

فرهادی سپس به تشریح مسابقه‌ای ویژه دانش آموزان  با ۱۰ سوال پرداخت که مقرر شد به برترین پاسخ‌ها جوایز نفیسی اهداء شود.

سرهنگ علی عبدی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در ادامه با اشاره به تقدیم ۵ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس افزود: دانش آموزان عزیز با تحصیل  و کسب دانش می‌توانند استکبار جهانی را تسخیر کنند و تمدن نوین اسلامی را به نمایش بگذارند.

در این مراسم قربانی‌ مهر ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن ماه ربیع الاول افزود: مهر امسال با محوریت مهر مهدوی، مهر پویا، هویت ملی و مدرسه امید آفرین با همت و تلاش شما دانش آموزان عزیز آغاز می‌شود.

براساس این گزارش آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ توسط برادر بزرگوار شهید نوری زاده انجام شد.

شایان ذکر است این برنامه با اجرای گروه سرود، برپایی غرفه آموزش های شهروندی، غرفه مدیریت پسماند، غرفه کلینیک گل و گیاه و بدرقه دانش آموزان با اهدای گل به کلاس های درس همراه بود.

انتهای پیام/ 

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: 42911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =