آغاز برنامه های فرهنگی و هنری در محلات شمال تهران

برنامه های فرهنگی و هنری در قالب مجازی و میدانی در آستانه فرارسیدن چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در محلات شمال تهران برگزار می شود.       

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور پاسداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس ویژه برنامه‌های فرهنگی با هدف زنده نگهداشتن روح آزادگی، مقاومت و ایستادگی در جامعه با حضور شهروندان در سطح منطقه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها در قالب برپایی کاروان‌های خودرویی ایران قوی، اجرای گروه‌های هنری ازجمله شعر خوانی، گروه سرود، روایت‌گری، معرفی کتاب، نمایش میدانی و استند آپ، برپایی نمایشگاه عکس و استیج در میادین،بوستان ها  و ... در محلات ۲۷ گانه انجام می‌شود.

شایان ذکر است حوزه بسیج شهرداری منطقه یک نیز اقدام به فضاسازی ساختمان منطقه یک با نصب نمادهایی از رزمندگان اسلام، ماکت شهدای بزرگواری چون سردار حاج قاسم سلیمانی، شهید تهرانی مقدم، شهید صیاد شیرازی، شهید همدانی، شهید باقری و... بنرهایی با بیان رشادت‌های شهدا، اینفوگرافیک از معرفی عملیات جنگی و یادمان‌های شهدا و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ورودی ساختمان مرکزی شهرداری منطقه یک نموده است.

بر اساس همین گزارش در فضاسازی های اجرایی سعی شده با استفاده از نمادهای دفاع مقدس و استتارها، فضای ایجاد شده  تداعی گر فضای سنگرهای جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی باشد

گفتنی است این برنامه ها از ۳۱ شهریور ماه تا ۹ مهرماه در سطح منطقه اجرا می‌شود .

انتهای پیام/
 

۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 42929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =