از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم تا برپایی کاروان‌های خودرویی در منطقه ۱۵

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ از اجرای ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در محله‌های جنوبشرق تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی اسمعیلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شعار"ما متحدیم" و "جهاد تبیین"  از ۳۱ شهریور ماه به مدت یک هفته در مساجد، قبور مطهر شهدای گمنام و نواحی ۷گانه منطقه برگزار می شود.

به گفته وی؛ در این راستا غبارروبی، عطر افشانی مزار شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس و برپایی کاروان های خودرویی گل اندود و استتار شده  و پرچم آرایی شده با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در محلات ۱۹ گانه باب الرضای تهران به اجرا در می آید.

اسمعیلی گفت: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس به همراه پخش سرود ها و موسیقی های حماسی، برپایی استیج، نمایش میدانی، نقالی از رشادت ها و حماسه های دفاع مقدس با عنوان «روایتگری دفاع مقدس»، برپایی مسابقات فرهنگی با محوریت دفاع مقدس در قالب های مقاله نویسی، خاطره نویسی، عکس، نقاشی، شعر و داستان کوتاه و... از جمله این برنامه هاست.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ اضافه کرد: دیدار و تجلیل از خانواده های معزز شهدا و جانبازان دفاع مقدس جنوب شرق کلانشهر تهران و مراسم یادواره شهدا با حضور خانواده های معظم شهیدان مدافع حرم منطقه، با یاد و خاطره سرداران و دوهزار شهید باب الرضای تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 43021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =