اجرای بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت در سطح منطقه ۱۷

سیفی گفت: طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری، بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت در عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر سطح منطقه ۱۷ استفاده شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی سرپرست شهرداری این منطقه درخصوص عملیات لکه گیری و روکش آسفالت معابر سطح منطقه، اظهار داشت: اجرای عملیات عمرانی یکی از دغدغه های مهم شهرداری جهت خدمات رسانی مطلوب و سهولت تردد و افزایش رفاه حال شهروندان است. در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات عمرانی قابل توجهی در این منطقه صورت گرفته است و طی شش ماه ابتدایی سال بالغ بر ۳۰ هزار تن آسفالت برای بهسازی معابر سطح منطقه استفاده شده است.

سیفی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم معاونت فنی و عمرانی منطقه، عملیات لکه گیری و مرمت آسفالت معابری است که نیاز به رفع خطر و مرمت موضعی داشته است؛ این عملیات با رویکرد کاهش پیام های ۱۳۷ به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته بود که در همین راستا در ۶ ماه ابتدایی سال با تلاش مضاعف واحدهای اجرایی، در بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نقطه با حدود ۲ هزار و ۴۵۰ تن آسفالت انجام شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، اظهار کرد: در بخش ترمیم و بهسازی آسفالت معابر، عملیات تراش و روکش مکانیزه و نیمه مکانیزه ۱۰۱ معبر از سطح منطقه با هدف تسهیل در عبور و مرور با بیش از ۲۸ هزار تن آسفالت، انجام شده است.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 43026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =