اجتماع بزرگ مردمی عید بیعت در منطقه ۲۰ برگزار شد

همزمان با ۹ ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان، اجتماع بزرگ و باشکوه مردمی عید بیعت در منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار این منطقه گفت: اجتماع ۷ هزار نفری عید بیعت، حماسه‌ای برای تجدید عهد با امام زمان (ع)، با همکاری شهرداری منطقه ۲۰ و موسسه منتظران منجی پس از نماز مغرب و عشاء در میدان شهدای شاملو ، همزمان با سالروز آغاز امامت آن حضرت، برگزار شد.

شنگی با بیان اینکه به عنوان یک مومن وظیفه داریم برای بسترسازی ظهور امام دوازدهم تلاش کنیم، افزود: همه ما می بایست به دنبال جامعه ای باشیم که همه شئونات حیات آن بر محور ولی خدا شکل گیرد و جریان نور صاحب امر در همه مناسباتش جریان داشته باشد.

مراسم جشن بزرگ بیعت با حضور پرشور مردم و عاشقان اهل بیت (ع)، مدیران ارشد شهری شهرری و مسئولین این منطقه با سخنرانی استاد محمد شجاعی، مدیحه خوانی محمدرضا طاهری و امیر کرامتی، اجرای کمال باب وند و محسن حشمتی راد، شعر خوانی سیامک رجاور و گروه سرود نجم الثاقب در حال و هوایی معنوی برگزار شد.

گفتنی است؛ در این مراسم با برپائی ۱۵ غرفه محصولات فرهنگی، معاینه پزشکی، مشاوره های خانواده، حقوقی، کودک و نوجوان، عرضه محصولات غذائی ارگانیک و پذیرایی به شرکت کنندگان خدمات رسانی شد.

انتهای پیام/

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 43052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =