آغاز به کار سومین مرکز مهارت‌آموزی کوثر در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ از آغاز به کار مرکز مهارت‌آموزی کوثر در منطقه ۱۹ با هدف تقویت و توسعه بسترهای کارآفرینی، توانمندسازی، آموزش مهارت‌ها و اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار، کم‌برخوردار و بدسرپرست خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه با اشاره به توسعه مراکز مهارت‌آموزی کوثر به سه مرکز گفت: سومین مرکز در خانی آباد شمالی خیابان عبدی جنب بوستان بزرگ ولایت مرکز توانمند سازی کوثر ولایت با ظرفیت اشتغال ۴۵ نفر راه اندازی شده  تا با آموزش تولید پوشاک زنانه، کسب مهارت خیاطی، تولید البسه مجلسی و راحتی به بانوان، زمینه ای برای آموزش مهارت و اشتغال را فراهم کند.

شهردار منطقه با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های منطقه در حوزه بانوان افزود: مجموعه شهربانو و مراکز توانمند سازی کوثر از جمله زیرساخت های  موجود برای بانوان است که ظرفیت های این مجموعه ها، فرصتی را برای توانمند سازی بانوان فراهم کرده و مدیریت منطقه آمادگی این را دارد تا با تمام توان و با استفاده از امکانات موجود این ظرفیت ها را تقویت کند.

به گفته این مسئول؛ در راستای ارتقای کیفیت و ارائه خدمات برای اشتغال زایی بانوان و مهارت آموزی، بکارگیری  وجذب کارآفرینان مجرب و دارای امتیاز در اولویت قرار گرفت تا با این تغییرات بتوانیم به سمت خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر حرکت کنیم.

فرهادی یادآور شد: علاوه بر ایجاد اشتغال در این مراکز، مشاوره های کارآفرینی ویژه علاقمندان، مراجعین و سرپرست خانواده هایی که جویای حمایت و اشتغال هستند نیز ارائه می شود.

بر اساس این گزارش؛ مرکز کوثر یک در محله خانی آباد جنوبی انتهای پارک شقایق مرکز توانمند سازی شقایق و دیگری در همان محله انتهای کوچه ۳۴ مرکز توانمند سازی میثاق زمینه اشتغال را برای بانوان سرپرست خانوار فراهم کرده است.

انتهای پیام/ 

۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 43071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =