رشد و گسترش خانه‌های خلاق و اشتغال‌های خانگی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری اولین نشست شورای سیاست‌گذاری کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ در این معاونت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، صبح امروز، چهارشنبه، ۵ مهرماه، نخستین نشست شورای سیاست‌گزاری کارآفرینی این معاونت در سال ۱۴۰۲ با حضور سیداحمد علوی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، احمد احمدی‌صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و برخی دیگر از مدیران ارشد برگزار شد.

در این جلسه توکلی‌زاده ضمن تأکید بر حمایت از کارآفرینی در سالی که شعار آن «مهار تورم، رشد تولید» است، گفت: هدف ما حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و ایجاد اشتغال برای افراد کم‌برخوردار جامعه است و این امر از مهم‌ترین مأموریت‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به شمار می‌رود.

وی افزود: بهبود محیط کسب‌وکار، رشد و گسترش خانه‌های خلاق و اشتغال‌های خانگی با محوریت تولید داخلی از جمله اهداف مهم و در دست اقدام این معاونت است و برای تحقق این امور، همراهی همه دستگاه‌ها و البته تأمین تسهیلات لازم و به‌موقع و با شرایط مطلوب را طلب می‌کند و ما در این شورا به دنبال تحقق این مهم هستیم.

انتهای پیام/

۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر: 43120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =