اعمال سختی شغل آتش‌نشانان را پیگیری می‌کنیم/ اقدام خلاقانه شهرداری در کلنگ‌زنی چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای آتش نشانان

وزیر کشور گفت: رفع مشکل سختی شغل آتش‌نشانان درخواست درستی است که باید پیگیری کنیم تا این خواسته محقق شود.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد وحیدی در آیین گرامیداشت روز آتش‌نشان که در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک این روز به آتش نشانان بزرگ، ایثارگر، مجاهد، پرتلاش و فداکار کشور و تهران، اظهار کرد: اگر صبر خانواده‌ها و همسران و فرزندان آتش نشانان نباشد آنها نمی‌توانند چنین کار بزرگی را انجام دهند.

وی افزود: سازمان آتش‌نشانی سازمان منحصربه فردی است و رشادت‌ها، خدمت‌ها و ایثار و فداکاری‌ها در این مجموعه رقم می‌خورد و این ویژگی‌ها از آتش‌نشانی یک سازمان برتر و استثنایی می‌سازد و بعد از رزمندگان دفاع مقدس که تمامیت ارزی کشور را حفظ می‌کنند و پس از مدافعان امنیت که امنیت کشور را تأمین می‌کنند، نوبت به آتش‌نشانان می‌رسد که تامین امنیت روانی و جسمی و مالی مردم را بر عهده دارند.

وحیدی با بیان اینکه از نزدیک شاهد امدادرسانی آتش نشانان و عبور آنها از خطرات بوده‌ام، یادآور شد: این خدمات در سازمان آتش‌نشانی منحصر به فرد است و باید متشکر باشیم. اگر مردم در کنار خانواده‌های خود آرامش دارند به این دلیل است که می‌دانند چشمانی بیدار و آماده هستند که این چشمان آتش نشانان است؛ لذا می‌طلبد تا آنجا که می‌توانیم در قدردانی از آنها گام برداریم و سخت بودن شغل آتش‌نشانی خواسته درستی است که باید محقق کنیم.

وزیر کشور با اشاره به نظم، انضباط و مجهز بودن به آخرین دستاوردها از آتش‌نشانی یک سازمان دانش بنیان می‌سازد، تصریح کرد: این موضوع نیز یکی دیگر از ویژگی‌های سازمان آتش نشانی به شمار می‌رود.

وی ضمن ابراز امیدواری از رفع مشکل مسکن آتش نشانان با اقدام خلاقانه و کلنگ زنی چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی، یادآور شد: هزار واحد مسکونی نیز در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با این تمهیدات، مشکل مسکن خانواده های آتش نشان برطرف شود.

گفتنی است آیین گرامیداشت روز آتش نشان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، محمدحسین نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، احمد قیومی فرماندار تهران، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشان و خدمات ایمنی شهرداری تهران و دیگر مدیران شهری، امشب- پنج شنبه ۶ مهرماه- در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/

۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
کد خبر: 43177

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =