قدردانی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از آتش‌نشانان

همزمان با ۷ مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی، مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به دیدار آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱۰ آتش‌نشانی منطقه دو واقع در اراضی عباس‌آباد رفت تا از زحمات آنان قدردانی کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در دیدار با آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱۰ آتش‌نشانی گفت: اراضی عباس آباد با دیدگاه خدمت رسانی در یک مجموعه نوین گردشگری سعی کرده نوع خدمت رسانی در این زمینه را متفاوت ببیند و تلاقی هفته گردشگری و روز آتش نشانی می‌تواند به عنوان فضای متفاوت خدماتی در عرصه‌های گردشگری حائز اهمیت باشد.

حجازی با بیان اینکه اراضی عباس‌آباد به عنوان یک منطقه فرهنگی و گردشگری سعی داشته و دارد نگاه و نوع فعالیت متفاوتی داشته باشد، افزود: شهردار تهران نیز همیشه تاکید داشتند که اراضی عباس‌آباد به عنوان یک محفل گردشگری نوآورانه و فناورانه محسوب شود و ما هم در این زمینه تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، شما هم به عنوان یکی از ایستگاه‌های اصلی آتش‌نشانی می‌توانید ایده‌های خود را اینکه چگونه خدمات ایمنی را از منظر نوع‌آورانه ارائه دهید، مطرح کنید. حتی می‌توان در بحث خدمات رسانی نوآورانه سرمایه‌گذاری کرد.

مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه در حوزه گردشگری، تامین فضای ایمنی است و ایستگاه آتش نشانی به عنوان یک فضای ایمنی یکی از موضوعات مهم در حوزه گردشگری محسوب می‌شود. ما در بحث ایمنی و بحران تلاش مضاعفی کردیم تا فضا را در هر زمینه‌ای جدی و مهم ببینم چرا که باید برای هر اتفاقی در این زمینه پاسخگو باشیم.

قدردانی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد از آتش‌نشانان

گفتنی است؛ مدیر و معاون منطقه ۲ عملیات آتش‌نشانی شهر تهران، رئیس ایستگاه مرکزی (۲۵) منطقه ۲ عملیات آتش نشانی و رئیس ایستگاه ۱۱۰ منطقه ۲ عملیات آتش نشانی شهر تهران نیز در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 43197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =