با تشییع پیکر شهید گمنام، شهرداری منطقه ۲۰ عطرآگین شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در آستانه میلاد حضرت رسول اکرم(ص) با هماهنگی حوزه بسیج شهدای شهرداری منطقه ۲۰ مراسمی با حضور شهردار، معاون مدیرکل و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ری، مدیران ارشد و پرسنل منطقه ۲۰ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار این منطقه با تاکید بر ضرورت پیمودن راه شهدا و حفظ ارزش های انقلاب، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و ایثارگری رزمندگان اسلام است و امروز ادای تکلیف و وظیفه ما حفظ خون شهدا و دفاع از آرمان های شهداست.

شنگی با بیان اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ افتخارات ایران اسلامی است، اظهار داشت: همه ما به خانواده های معظم شهدا که فرزندان آنان برای دفاع از میهن اسلامی با از خودگذشتگی و ایثار به شهادت رسیدند مدیون هستیم و پاسداشت این ایثار و شهادت و تکریم و قدردانی از صبر و استقامت این خانواده گرانقدر از وظایف تمامی شهروندان و مسئولان و مدیران شهری است.

وی افزود: شهدا ناظر کارهای ما هستند و وظیفه ما آن است که تمامی فعالیت هایمان را با حس تعهد و مسئولیت و ایجاد فضائی سالم در ادارات انجام دهیم تا سرمایه های اجتماعی به ظهور برسد.

مهدی مالمیر فرمانده حوزه بسیج منطقه با اشاره به فضاسازی و تبلیغات محیطی هفته دفاع مقدس، گفت: اجرای گروه همخوانی نجم الثاقب، روایت دفاع مقدس توسط حاج حسین علائی برادر شهید و جانباز ۶۰ درصد، اجرای حرکات راپل بسیجیان، تقدیر از ۸ تن از خانواده معظم شهدای همکار و اهدای بسته های ارزاق و لوازم التحریر به تعدادی از خانواده های کم برخوردار از برنامه های این مراسم بود و در پایان نیز ضمن تشییع پیکر پاک شهید گمنام،  به مقام  این شهید گرانقدر ادای احترام شد.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: 43228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =