دخالت سلایق شخصی در امور سرمایه انسانی ممنوع است

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا با تأکید بر الزام در سرلوحه قرار دادن عدالت‌محوری و تکریم در امور سرمایه انسانی گفت: ممیزان سرمایه انسانی در کنار وحدت‌رویّه، اجازه ندهند در کارها سلایق شخصی اعمال شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، نشست گزارش عملکرد معاونت امور اجرایی و نظارت اداره کل سرمایه انسانی با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری و ممیّزان سرمایه انسانی برگزار شد.

مجید باقری در این نشست با تأکید بر اینکه باید مراقب اصول، ارکان و مواردی که منتج به اقدام همراه با عدالت می‌شود باشیم، گفت: رعایت این موارد باعث می‌شود جایگاه حوزه سرمایه انسانی در خانواده بزرگ شهرداری ارتقاء پیدا کند.

وی با تأکید بر الزام سرلوحه قراردادن عدالت محوری و تکریم در سرمایه انسانی، افزود: ممیزان باید وجه قانونی و مؤلفه‌های ابلاغ شده را با دقت کنترل کنند، تفسیر به رأی نداشته باشند و اجازه ندهند در کارها سلایق شخصی اعمال شود.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: همچنین در انجام امور در کنار مراقبت از محور عدالت، وجود وحدت رویّه الزامی است.

باقری با تأکید بر الزام برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای انجام بهتر امور، بیان کرد: باید دامنه فعالیت‌های ممیزان را افزایش دهیم و برای کارکنان قراردادی هم زیر ساخت‌هایی ایجاد کنیم که حس تعلق و رضایت سازمانی آنان را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در حوزه سرمایه انسانی به‌دنبال بهانه‌هایی هستیم که به همکاران کمک کنیم، ادامه داد: اگر شخصی با یک همکار یا تعدادی از همکاران خصومت شخصی داشته باشد، نباید در حقوق آنان اجحاف کند چرا که در چنین شرایطی به‌طور حتم ورود قانونی و مدیریتی خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران اضافه کرد: جاهایی که به فردی ظلم می‌شود، شرایط حکم می‌کند که شهرداری نسبت به این موارد بی‌تفاوت نباشد؛ به همین دلیل، درخواستم از ممیزان محترم این است که از این موارد بی‌تفاوت نگذرند و مشکلات همکاران را گزارش بدهند تا مجموعه نسبت به آن‌ها بی‌تفاوت نباشد.

مردانی: در این دوره با بهره‌گیری از کمک ممیزها چرخه محدود ممیزان را افزایش دادیم

اکبر مردانی در ادامه این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد اقدامات ممیزان در واحدهای تابعه شهردای تهران در خصوص تفاوت و تمایز عملکرد ممیزان سرمایه انسانی در این دوره از مدیریت شهری گفت: در این دوره در کنار ممیزان، کمک ممیزان را به کار گرفتیم تا بتوانیم چرخه محدود ممیزان را افزایش دهیم.

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران افزود: در اداره کل سرمایه انسانی به سه شعار اخلاق‌مداری، عدالت‌محوری و بهره‌وری معتقد هستیم و از ممیزان محترم هم درخواست داریم در برخورد با همکاران مناطق ۲۲ گانه، شرکت‌ها و سازمان‌ها اخلاق‌مداری و تکریم را به‌جا آورند.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 43270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =