توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ طی رصد مراکز فرهنگی و آموزشی محلات ۲۱ گانه، دستور توسعه و تجهیز سراهای محلات و مراکز فرهنگی این منطقه را صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیریزدی شهردار این منطقه، در راستای دسترسی بهتر و ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و ورزشی کیفی تر به شهروندان ضمن بررسی ظرفیت های منطقه دستور رفع چالش ها و نوسازی و تجهیز این مراکز را صادر کرد.

وی ضمن بازدید از سراهای محلات با اشاره بر اهمیت مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار، بر مناسب سازی سراهای محله منطقه برای تسهیل استفاده توانیابان منطقه و مشارکت در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در کنار سایر اقشار تاکید کرد.

همچنین نوسازی و تجهیز مجموعه بهاران نیز از دیگر اولویت هایی است که مورد دستور کار شهردار منطقه قرار گرفت که  در این باره یزدی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات و فعالیت ها در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و ساماندهی افراد معتاد و بیخانمان که مورد مطالبه شهروندان است، یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به آغاز فصل سرما و کاهش دما به منظور ساماندهی افراد آسیب‌دیده و مددجویان بی‌خانمان، مناسب سازی و بهسازی مجموعه مددسرای منطقه برای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات در دستورکار است.

شهردار منطقه ۱۴ در پایان خاطرنشان کرد: طی اولویت بندی فعالیت های شهری و برای ارتقای رضایت شهروندان از فضاهای شهری و ایجاد فضایی مطلوب زندگی همه گروه های شهروندی، نسبت به مناسب سازی فضاهای ورزشی، فرهنگی و آموزشی در محلات ۲۱ گانه منطقه جهت فراهم کردن کلیه خدمات رفاهی و فرصت‌های برابر زندگی «با نگاه ویژه» بر گروه‌های خاص اهتمام ویژه داریم.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 43276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =