دبیران محیط زیست؛ بازوان اجرایی فرهنگسازی و رابطین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان

همزمان با هفته سالمند، در نشست هم‌اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه و با حضور مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از " هادی وطنی " پیشکسوت‌ترین دبیر محیط زیست شهر تهران تقدیر به عمل آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ "حلیا سادات حسینی" صبح امروز نهم مهر ماه در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه ضمن تشکر ویژه از فعالیت و عملکرد داوطلبانه دبیران در سطح مناطق شهر تهران گفت: نگاه به موضوعات محیط ‌زیست شهری به عنوان یک موضوع اجتماعی و فرهنگی با فراهم آمدن فضایی برای مشارکت، حضور آگاهانه، داوطلبانه و موثر شهروندان در عرصه‌های مختلف، همواره یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری بوده و  از این منظر توجه به نقش کلیدی رفتارهای شهروندی در بهبود یا تخریب محیط‌ زیست و مشارکت حداکثری شهروندان در اولویت اقدامات فرهنگی و آموزشی این اداره کل قرار دارد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به نقش دبیران محیط زیست  به عنوان بازوان اجرایی فرهنگسازی و رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان اظهار داشت: معتقدم همپای روسای ادارات محیط زیست مناطق، همراهی شما دبیران در زمینه فرهنگسازی امری ضروری است و به شخصه قدردان تمامی زحمات شما بزرگواران در این عرصه هستم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید با برنامه ریزی دقیق و مدون، بستر رشد فرهنگ محیط زیستی در جامعه را فراهم کنیم  و در عین حال اثربخشی اقدامات صورت گرفته و آموزش های ارایه شده را ارزیابی کرده و با احصاء نقاط ضعف و قوت برنامه های آموزشی و توانمندسازی صورت گرفته، ارتقاء شاخص‌های محیط زیستی کلانشهر تهران را رقم زنیم.


بنا براین گزارش در ادامه این نشست از " فاطمه شاه کرم" دبیر محیط زیست منطقه ۱۰ به عنوان فعال ترین دبیر محیط زیست منطقه نیز تقدیر به عمل آمد.

دبیران محیط زیست؛ بازوان اجرایی فرهنگسازی و رابطین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
کد خبر: 43292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =