تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شاغل در منطقه ۱۴

گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تجلیل از رزمندگان و ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که با حضور با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری تهران، مدیران شهری، جمعی از معتمدین و روحانیون دارالمومنین تهران برگزار شد، شاغلان ایثارگر شهرداری منطقه تجلیل شدند.

در این مراسم اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرداری تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، بویژه شهدای جنگ تحمیلی گفت: شهیدان با نثار جان خود، عزت و اقتدار را برایمان به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس باعث تقویت روحیه خود باوری در مردم ایران شد و امروز اقتدار، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی ایران و امنیت نتیجه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت مردم است، بر اعتلا، ترویج و تحکیم ارزش‌ها و باورهای فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه، حفظ و ترویج آثار، ارزش‌ها، حماسه‌ها، تجارب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.

کریمی در ادامه با بیان اینکه ملت غیور ایران در کنار شهدا و رزمندگان با اخلاص و ایثار خود توانست در جنگ تحمیلی و در برابر قدرت های عظیم جهانی مقابله کند، یاداور شد: سیره شهدا باید عملیاتی شود و با پیروی از آرمان های شهدا و آگاهی در مقابله با دسیسه دشمنان این انقلاب و میهن به امید خدا و نگاه اهل بیت(ع) انشالله مسیر ارتقاء و بالندگی کشورش ادامه خواهد داشت. گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۰ رزمنده ایثارگر شاغل منطقه قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 43294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =