راه اندازی کارگاه چند منظوره خدمات شهری منطقه ۱۷

سیفی گفت: کارگاه چند منظوره خدمات شهری با همت اداره خدمات شهری منطقه شروع بکار کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷،‌ رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به شروع به کار کارگاه چندمنظوره خدمات شهری، گفت: کارگاه چندمنظوره خدمات شهری با همت اداره خدمات شهری منطقه شروع به کار کرده است.

سیفی تصریح کرد: این کارگاه به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، همچنین تسریع در روند فرآیند بهسازی مخازن مکانیزه راه اندازی شده است. از زمان شروع به کار این کارگاه، تاکنون ۱۵۰عدد مخزن مکانیزه مرمت، بازسازی و شست‌وشو شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷ به خدماتی که در راستای بهسازی مخازن مکانیزه انجام می‌شود، اشاره و تصریح کرد: تعویض گوشواره ۱۵عدد ، برش و جداسازی کف پوسیده مخزن و نصب ورق جدید در کف آن ۴۰عدد ، شاسی کشی کف مخازن بوسیله قوطی۳در۳ تعداد۷۰عدد، تعویض لبه ورودی مخزن ۵ عدد ، رفع فرو رفتگی با برآمدگی سطح مخازن بوسیله جک ۳۰ عدد، پاکسازی محوطه داخلی مخزن به وسیله سنگ ساب ۳۰ عدد ، گندزدایی و شستسوی مخازن ۱۵۰ عدد، رنگ آمیزی مخازن بوسیله پمپ ۱۵۰عدد و نصب ورقه بر روی مخازن جهت نصب آموزش‌های زیست محیطی ۸ عدد از دیگر خدماتی بوده که در این مرکز انجام شده است.

سیفی با  اشاره به اهداف راه‌اندازی چنین مرکزی، اظهار کرد: هدف از راه اندازی چنین کارگاهی، صرفه جویی و جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی به شهرداری، ارتقاء زیبایی بصری محیط شهری،  بهبود کیفیت نگهداشت و جلب رضایت حداکثری شهروندان، کاهش آلودگی های صوتی ، بصری و تنفسی برای شهروندان، صرفه جویی در مصرف آب، کاهش ترافیک، بالابردن کیفیت کار در بخش های مورد اشاره، استفاده  بهینه از فضای بدون استفاده در مسیر مولد سازی، اشتغال زایی و افزایش سرعت و دقت کارآیی کمی و کیفی در زمینه‌های فوق است.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 43326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =